joggande

Direktlänk till inlägg 17 juni 2016

Helg!

Av Carina - 17 juni 2016 22:33

Funderar på om jag fått en 50 års kris?
Börjar tycka att livet är fruktansvärt tråkigt och jag har inget att se fram mot.
Slutade tidigt i kväll och insåg då att jag har inget liv och orkar inte heller ha det.
Mitt liv har verkligen inte blivit vad jag velat. Det jag är riktigt lycklig över är mina barn.
Men förövrigt så har det inte blivit något bra. Kommer nog alltid sakna tillhörigheten med någon annan. Vill ha en trygghet och någon som tycker om mig massa.
Jag undrar om jag kommer få uppleva det någon gång.
Ibland känns det som min särbo skäms för mig. Och det känner jag är jobbigt. Tror det tar död på känslorna tillslut av att aldrig känna sig som nr ett.
Jaja! Så här blir det när man sitter ensam en fredagskväll. Men i morgon är det nog bättre igen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 4 januari 2017 19:21


Tog mig ut på en promenad efter jobbet. Var kallt, blåsigt och snöigt. Men fick lite motion i alla fall. Har tagit ledigt i morgon, tänkte komma ut tidigt och jogga. Men såg att det ska bli riktigt kallt.... Är lite irreterad på min dator som in...

Av Carina - 18 september 2016 23:01

Inte klokt vad tiden rinner iväg. Hinner knappt något mer än att jobba, äta och sova. Skulle behöva fler timmar per dygn! Har funderat en del den sista tiden på varför man inte lever här och nu istället för att skjuta upp livet hela tiden..... ...

Av Carina - 22 juni 2016 22:03

Nu har jag tagit mig ut två ggr i veckan vid fyra på morgonen. Så skönt att ha det gjort tidigt. Fast nu är jag ganska seg och ska försöka sova då vi ska åka och fira midsommar i morgon. Så då gäller det att hinna packa och jogga före. Vi har bestä...

Av Carina - 20 juni 2016 22:02

Dagarna går så fort att jag inte hinner att göra vad jag borde. Idag kom jag hem och satte mig i soffan och satt där tills nyligen. Fick ångest och ska nu ställa klockan på 04.00 och ge mig ut och jogga då så jag inte fastnar i morgon igen. Så nu g...

Av Carina - 12 juni 2016 21:08

Ligger i soffan och funderar på livet. Frågan är om jag någon gång kommer att känna mig riktigt lycklig och saker och ting kommer kännas självklara. Är fruktansvärt trött och ögonen hänger på trekvart. Börjar fundera på om jag har en 50 års kris. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards