joggande

Alla inlägg under januari 2016

Av Carina - 31 januari 2016 20:21

Idag har jag inte gjort många knop. Legat i soffan och flöta hela dagen. Idag har foten känts riktigt bra och jag tror jag ska kunna få till ett mindre jogging pass i slutet av veckan.
I går drack jag likör 43 som jag tycker det är riktigt gott.

Av Carina - 30 januari 2016 07:28

Har inte varit någon bra natt då rädslan för att vakna av kramp i vaderna var större än att kunna somna ordentligt.
Vaknade gång på gång för att jag var rädd för att röra benen. Det är inget skönt att vakna utav den smärtan.
Så nu sitter jag i soffan och är skittrött...
Känns som dagen kan bli lång.

Av Carina - 29 januari 2016 13:10

Känns rätt ok idag fast jag ska jobba till kvart i tolv i natt.
Har kört 45 min crosstrainer och lite rockring efter.
Städat av det värsta och tvättat en maskin tvätt.
Känner mig lite sugen på att gå ut en sväng i morgon kväll. Tror man behöver komma ut och träffa folk ibland.
Blev lite sugen på att köpa ett par nya svarta byxor, vill ha ett par blanka.
Nu är det bara att kamma till sig och åka och jobba igen.....

Av Carina - 29 januari 2016 00:32

Kom precis hem från jobbet. Dagen gick i 150.
Körde crosstrainern 30 minuter på morgonen och sen iväg och klippte av mig massa hår och fick lite slingor också. Man känner sig så fräsch efter och håret ser friskt ut.
Käkade taimat på jobbet idag, var inte köpt på något av dom ställena jag brukar köpa. Så jag som älskar den maten blev riktigt besviken. Har med mig över hälften hem, får se om jag tar det till lunch i morgon före jobbet.
Nu ska jag sova en stund så jag hinner städa av lite i morgon.

Av Carina - 27 januari 2016 14:06

Vilken natt! Varje gång jag försökt att sträcka på mig när jag sov fick jag kramp i vaden. Känns verkligen inget skönt. Fördelen är nog den att då känns inte smärtan i vristen på andra sidan lika mycket.
Måste försöka dricka bättre på jobbet, är nog kroppen som får för lite vätska. Har köpt en flaska vatten idag som jag ska fylla på under rasterna så jag kan få sova bättre.
Idag blev det 40 min crosstrainer och sen till mat sallad. Tar med mig yoghurt till jobbet också.
Tyvärr så föll jag idag igen för godis suget och åt lite tuttufrutti på vägen hem från jobbet.
Men lyckades hejda mig tillslut innan all trillat in i munnen.
Nu ska jag ila iväg till jobbet.

Av Carina - 26 januari 2016 11:11

Körde i går innan jobbet 25 min och idag 35 min hoppas nu att smärtan håller sig på samma nivå i vristen. Det var ganska jobbigt i går på jobbet när det gör så pass ont.
Men maten fixade jag rätt så bra igår och inte en enda godisbit slank ner. Känner mig betydligt nöjdare med går dagen än helgen.
Nu blir det en dusch och sen lunch. Börjar tidigare idag, får inte glömma det som jag brukar.

Av Carina - 25 januari 2016 10:42

Vaknade och hoppades att foten skulle vara bra. Men den var som i går. Bättre än förra veckan i alla fall. Börjar bli riktigt ledsen över att inte kunna eller våga jogga längre. Blir bara större och större nu.
Måste försöka få ork att göra något för att förbränna lite.
Vill inte åka till badet som jag ser ut nu och absolut inte något gym heller. Tyckte ju att det var obekvämt att vara på gym när jag var betydligt mer vältränad och smalare....
Börjar må riktigt dåligt och känner att jag snart kommer börja låsa in mig för att inte behöva visa mig bland folk....
Fattar inte varför det ska vara så svårt att hålla igen?

Av Carina - 24 januari 2016 20:22

Har haft en helg i godiset tecken och ingen motion då det värt rejält i min fot.
Men känner nu lite hopp om att foten går åt rätt håll.
Ligger nu och slöar i soffan och har grym ångest. Men någon gång så måste jag ju lyckas att låta bli godis och annat onyttigt.
I morgon kör jag och då ska jag lyckas! Håll tummarna för mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards