joggande

Alla inlägg under april 2016

Av Carina - 24 april 2016 19:01

Efter att legat i soffan och tryckt i mig massa skit i flera dagar och känt mig deppig så tog jag äntligen mig själv i kragen och släpade mig ut med pulsklockan på.
Och jag joggade på och det kändes riktigt bra, blev strax över milen.
Så nu känner jag lite hopp igen.

Av Carina - 23 april 2016 15:14

Då var jag tant på riktigt. Tänk vad det går fort.
Blev så uppvaktad hemma på dagen att jag har varit riktigt rörd idag. Fått så fina saker och blommor.
Har där i mot inte kommit ut än, då jag haft rejäl yrsel idag och känner mig sliten fast jag la mig tidigt i går.
Idag så är jag så glad för allt och så ledsen över mig själv. Känns som min karaktär inte existerar överhuvudtaget längre. Önskar så att jag kunde komma igång ordentligt igen med maten.

Av Carina - 21 april 2016 22:35

Vaknade jättetidigt idag och kände mig rätt så ok. Gick ut och sprang en runda och fixade en del hemma.
Fick min klänning som jag ropade in på auktion idag och den var verkligen inte snygg på mig. Det var verkligen inte skoj och självförtroendet sjönk i bott. Jag är till och med större än jag trodde.
Var sen i stan och fick välja ut ett par örhängen och en jättesnygg klocka i 50 årspresent av min särbo.
Ligger nu och känner mig stressad över i morgon. Vill verkligen att det blir en bra dag. Önskar att jag inte hade sådant kontroll behov. Hoppas kunna somna i tid så jag kommer upp tidigt i morgon och kan jogga en sväng innan matorgien ska börja.

Av Carina - 21 april 2016 00:59

Då var det natt och jag har kommit hem från jobbet. Hoppas kunna sova lite i morgonbitti. Har vaknat så tidigt i veckan.
I morgon har jag massa att göra, så det är bara att sätta fart så fort jag vaknar.
Blev 7 km jogging idag, var ju fantastiskt skönt ute. Hoppas på samma i morgon.

Yr!

Av Carina - 20 april 2016 00:25

Det känns som det rullar på för fort nu och jag hinner inte med.
Varit mycket känslomässigt idag. Det tar hårt och jag blir orolig och nervös. Så ett tag i kväll så trodde jag att jag skulle behöva gå hem tidigare då världen började snurra.
Var bara ute och gick en promenad med stavar på 7 km idag och har ätit massa onyttigt. Så jag har ångest nu.
Nu har jag bara kvar att jobba i morgon kväll sen är jag ledig och fredagen med betalning.
Jag fyller 50 på fredag! Det är riktigt häftigt.
Ser faktiskt fram emot det.

Av Carina - 19 april 2016 00:41

Har haft en riktigt bra dag som jag hunnit med lite av varje.
Har precis kommit hem från jobbet och är riktigt trött då jag vaknade 06.10 i morse.
Har joggat, handlat lite. Beställt smörgåstårta, varit på VC för att ta nytt blodprov då det förra inte var riktigt bra. Fast det gick inget vidare och dom fick ge upp tillslut och komma tillbaka på torsdag.
Sen mötte jag upp en föredetta arbetskamrat och lunchade. Riktigt mysigt var det.
Jag är ledig torsdag och fredag, så härligt det ska bli.

Av Carina - 17 april 2016 11:31

Har varit och är väldigt trött.
Börjar fundera på om det är kroppen som jobbar på att jag inte ska få ordning på det här hemma tills jag fyller år....
50 årsdagen närmar sig med stormsteg och jag skulle behöva städa av lite innan. Men latmasken har satt klorna i mig och jag orkar inte upp ur soffan ju.
Men ska försöka att komma loss åtminstone lite....

Av Carina - 12 april 2016 22:03

Är ett underbart väder ute på dagarna nu. Tyvärr Så står jag inne i en fabrik på dagarna.
När jag kom hem idag så var jag helt slut. Fattar inte varför. Är ju inte det tyngsta jobbet jag haft, utan har det ganska ok på jobbet nu. Men hjälper inte då jag är helt slut.
Somnade på soffan en timme när jag kom hem och sen kändes kroppen ond. Men gav mig ut och joggade i alla fall nästan 7 km.
Kändes skönt efteråt och jag käkade och drack kaffe innan jag intog soffan igen.
Ska nu försöka förflytta mig till sängen....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards